Stuk? Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. Gaan we iets aan doen. We laten je graag zien hoe dat in zijn werk gaat.
De speerpunten op een rij.
- 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
- Besluiten we je product om te ruilen? Dan heb je vaak binnen 2 dagen al een nieuwe in huis.
- Krijg je je geld terug? Dan storten we dit binnen 3 werkdagen op je rekening.
- Is je product kapot? In 90% van de gevallen heb je binnen 14 dagen weer een werkend product in huis.
- 'Daarom' accepteren we ook als reden.
Je wilt een product retourneren? Neem eerst contact met ons op. Zo komen we snel en gemakkelijk tot een oplossing.
Status van je retourzending
We houden je graag op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour.
Verzendkosten van je retour
We vertellen je graag meer over wat je verwachten kan wat betreft kosten.
14 dagen bedenktermijn
Wij vinden het normaal dat je mag bekijken of het product aan jouw eisen voldoet.
Veelgestelde vragen over retouren
Uiteraard willen we retourneren zo gemakkelijk mogelijk maken, maar we kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt.
Uitzonderingen
Sommige producten zien we liever niet terug.
Garantie
We bieden een uitgebreid assortiment aan. Wat wij niet verkopen zijn ondeugdelijke producten.