Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.
Is het product niet naar wens of heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Dat lossen we op. Daar stáán wij voor. Wij zorgen er dan ook voor dat je in het zeldzame geval van een misser, toch snel het juiste product krijgt.
Uiteraard wel graag in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen. Haal een theefilter bijvoorbeeld uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er geen thee mee zetten.
Met andere woorden:
- compleet, in originele staat
- in originele verpakking
- onbeschadigd
- ongebruikt, zoals ontvangen
Bevalt je aankoop toch niet helemaal, maar heb je het product al in gebruik genomen? Voor al je aankopen geldt de 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking krijg je van ons dan ook een deelvergoeding. Deze is altijd max. 50% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. We hopen dat je begrijpt dat je die niet kunt terugsturen.
Neem bij de wens te retourneren altijd eerst contact met ons op. Stuur niet zelf een product terug.