Betaling mislukt?

Is de betaling niet gelukt of ervaar je problemen met het online afronden van je betaling? Wij helpen je graag!

Als je een betaalpoging hebt gedaan en het bedrag is van je rekening afgeschreven maar niet bijgeschreven bij de order, dan vragen wij even contact met ons op te nemen. Het handigst is via email zodat je direct bij de e-mail een foto of screenshot van de betaling kan bijvoegen. Zo kunnen wij de betaling sneller controleren.

Herstart betaalproces

Let op: bij sommige betaalmogelijkheden zit er een vertraging en kan de verwerking dus langer duren dan normaal.

Betaling niet afgeschreven en niet bijgeschreven bij de order? Dan hebben wij de transactie helaas ook niet ontvangen. Je kunt de betaling dan eenvoudig en veilig weer via Mijn Account weer oppakken. Ga naar de desbetreffende bestelling en klik op 'Betalen'. Onderaan de orderpagina vind je een overzicht van de betalingen. Geen betalingen? Probeer de pagina eens te verversen (F5 en CTRL + F5). Nog geen resultaat? Neem contact met ons op via onderstaande knop.

Contact

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.