Bestelling wijzigen of annuleren

Dat zul je net zien. Heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten. Of bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, maar we zijn al begonnen om deze te verwerken of ligt zelfs al in het sorteerproces, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. 

  • Bestelling nog niet in behandeling? Neem gerust contact met ons op. Wij passen de order graag voor je aan!
  • Bestelling in behandeling? Helaas is het dan niet altijd meer mogelijk om dit nog aan te passen. Je kunt het beste even contact met ons opnemen via telefoon. Dan overleggen we samen even wat we voor je kunnen betekenen.
  • Verzendbevestiging al ontvangen? Dikke kans dat de zending al meegegeven is aan de vervoerder. Deze kunnen wij dan helaas niet meer voor je aanpassen. 

Als aanpassen of annuleren niet meer mogelijk is, heb je altijd de keuze om het pakket te weigeren aan de deur of na ontvangst aan te melden voor retour. Als je het pakket weigert aan de deur, geef dan wel even vooraf de reden door aan onze klantenservice. Zo voorkom je dat de zending nogmaals wordt verzonden.  

Pakket toch ontvangen maar je wilt deze niet? Dan kun je de bestelling retourneren. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Retourneren helaas niet. 

De service die je verwachten mag.

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.